Ingrid Smit | Diabetescoach en Auteur | 06-29582655

Het boek De kracht van diabetes

Heb jij diabetes en last van:

  • Vermoeidheid? Heb je geen zin om dingen te doen?
  • Angst voor hypo’s en complicaties?
  • Hypo’s die je niet meer voelt (hypo-unawareness)?
  • Diabetische burn-out? Wat je ook doet het is nooit goed.
  • Chronisch schuldgevoel? Omdat je suikers altijd te hoog of te laag zijn. Je doet zo je best maar niets helpt.
  • Het gevoel dat je diabetes je leven beheerst?
  • Onbegrip uit jouw omgeving? Niemand die jou begrijpt.

In mijn boek De kracht van diabetes deel ik mijn kennis en ervaring van 30 jaar diabetes type 1. Het was niet altijd makkelijk. Vooral mijn hypo-unawareness was topsport. Zelfs 3 keer levensbedreigend. Toch is het mij gelukt om de regie over mijn diabetes te houden en gemakkelijker te leven.

Wil jij weten hoe jij makkelijker leeft met jouw diabetes? En hoe jij je fitter voelt? Maak nu gebruik van de vroegboekkorting en bestel alvast mijn boek dat binnenkort verschijnt. Vol tips voor stabielere bloedsuikers, meer energie en vrijheid om die dingen te doen die belangrijk voor je zijn. Je leert welke stap je vandaag kunt zetten om een lager HbA1c te krijgen.

Nu met vroegboekkorting voor de prijs van € 20, — (exclusief verzendkosten). Na lancering gaat de prijs omhoog en kost het € 24,95. Te bestellen via deze site. Binnenkort verschijnt mijn boek. Wil jij alvast het eerste exemplaar bestellen?

“Als een patiënt voor het eerst bij ons op de poli komt dan zeggen we ook: er valt prima mee te leven”, zei de endocrinoloog in 2011 tijdens een presentatie in het UMCG over mijn continu glucose sensor. Deze opmerking was als een wespensteek. Vanaf dat moment besloot ik mijn hart te volgen en was de geboorte van mijn boek een feit. Daarin vertelde ik voor het eerst over mijn coma.

De tranen van 4 van de 10 personen die ik interviewde voor mijn boek en training, sterkten mij nog meer om mijn verhaal te delen: “Eindelijk iemand die luistert, die mij begrijpt”.

Na het lezen van mijn boek:

  • -Heb je concrete tips bij het zelfmanagement van je diabetes;
  • -Heb je stabielere bloedsuikers;
  • -Heb je meestal een lager HbA1c;
  • -Weet je hoe je je angst voor hypo’s en complicaties vermindert;
  • -Weet je hoe je de kans op een depressie bij diabetes vermindert of voorkomt;
  • -Weet je dat voeding, beweging, stress, slaap en emoties je bloedsuikers sterk beïnvloeden en wat je daar zelf aan kunt doen;
  • -Weet je hoe je regie houdt over je diabetes;
  • -Voel je je fitter;
  • -Krijg je rust in je hoofd;
  • -Zit je goed in je vel;
  • -Voel je je minder schuldig over je bloedsuiker;
  • -Heb je meer tijd en vrijheid om die dingen te doen die belangrijk voor je zijn;
  • -Zit je vol inspiratie en ben je gemotiveerd;
  • -Je voelt je minder alleen;
  • -Weet je welke stappen je zelf kunt zetten om makkelijker met je diabetes te leven.
Back to Main Page